Näytetään 184 artikkelia 4036:stä
Cristian Mungiun ohjaama ja käsikirjoittama R.M.N. on erään kyläyhteisöön läpivalaisu.
Janne Kahila
Viihdyttävä ja ilkeä elokuva on parasta Stonea sitten 1990-luvun.
JP Jokinen
Elokuvan vahvuus on siinä, että se kiinnittää itse surua enemmän huomiota surun negatiivisiin vaikutuksiin.
Riina Kesänen
Lämminhenkinen vaihtoehtoelokuva poikkeaa toteutukseltaan valtavirrasta, muttei täysin lunasta odotuksia sisällön tasolla.
Sakari Lehtonen
Arvostelu elokuvasta Sweetest Thing, The / Radalla.
Juha Rosenqvist
Arvostelu elokuvasta Money Talks / Rahalla saa.
Kimmo Hämäläinen
Elokuvan suurin ongelma on samaistumiskohteen puuttumien ja liika vakavuus. On kuin katsoisi Amerikan psykoa ilman keventävää huumoria.
Jens Lapiduksen kirjoihin perustuva Rahalla saa -elokuvatrilogia on ehättänyt viimeiseen osaansa.
Rahalla saa 2 jatkaa ensimmäisen elokuvan tarinaa, mutta toimii yllättävän hyvin myös itsenäisenä elokuvana.
Arvostelu elokuvasta Two For The Money / Rahantekijä.
Arvostelu elokuvasta Raid.
Teemu Passoja
Raja kysyy onnistuneesti, mikä on ihminen.
Arvostelu elokuvasta Raja 1918.
Keskinkertaista kiinnostavampi jännäri aivokapasiteettiaan huumeella laajentavasta kirjailijasta.
Arvostelu elokuvasta Jeux d''enfants / Rakasta, jos uskallat.
Mari Verho
Arvostelu elokuvasta La Folie Pas Du Tout, A / Rakastaa... ei rakasta.
Jarkko Silén
Arvostelu elokuvasta Elsker dig for evigt / Rakastan sinua ikuisesti.
Riina Mikkonen
Viihdyttävä gangsterikuvaus kärsii näköalattomuudesta.
Joonas Alanne
Arvostelu elokuvasta Made of Honor / Rakastunut bestman.
Arvostelu elokuvasta Shakespeare In Love / Rakastunut Shakespeare.
Kimmo Ahonen
Kahden varttuneen ihmisen rakkaustarina, joka ei pääty sokerihumalaan.
Pauliina Savola
Arvostelu elokuvasta Friends With Money / Rakkaat rikkaat ystävät.
Arvostelu elokuvasta Rakkaudella, Maire.
Taitavat näyttelijät eivät pelasta Martin Provostin harhailevaa ja naiivia aikuisdraamaa.
Sampo Bergman
Ryhditön ja puuduttavan tylsä elokuva rämpii komedian ja nyyhkydraaman välimaastossa.
Jokke Ihalainen
Jälleen kerran nuoret aikuiset pariutuvat yllätyksettömässä ja tylsässä kotimaisessa romanttisessa komediassa.
Arvostelu elokuvasta No Reservations / Rakkauden resepti.
Mirkka Ruohonen
Arvostelu elokuvasta Possession / Rakkauden riivaamat.
Arvostelu elokuvasta Luzhin Defence, The / Rakkauden viimeinen siirto.
Nina Gimishanov
Lasse Hallströmin elokuva on suorastaan kummallinen yhdistelmä draamaa, komediaa ja poliittista satiiria, joka ei liikuta, naurata tai pistele.
Annu Suvanto
Vanhan pariskunnan kohtalo pakahduttaa Haneken uudessa elokuvassa.
Heidi Horila
Arvostelu elokuvasta 5x2 / Rakkaus - meno & paluu.
Miila Kankaanranta
Elokuva ei tarjoa kesäkuumalle muuta iloa kuin viileän teatterin.
Emmi Koivumäki
Elokuva on hieman mitäänsanomaton, mutta sinänsä harmiton ja ihan viihdyttävä kuvaus elämän käännekohdasta.
Tina Myllyniemi
Arvostelu elokuvasta Before Sunset / Rakkautta ennen auringonlaskua.
Tanja Sihvonen
Ihmissuhdetrilogian kolmas osa on edeltäjiään synkempi, mutta ehkä siksi myös sarjan paras elokuva.
Visuaalisesti upea italialaiselokuva on moderni melodraama.
Lumi Tirronen
Arvostelu elokuvasta Love in The Time of Cholera / Rakkautta koleran aikaan.
Andrei Zvjagintsevin uusin elokuva on kertomus eritasoisesta välinpitämättömyydestä.
Arvostelu elokuvasta Love Actually / Rakkautta vain.
Vaikka Ralliraita on elokuvataiteellisesti Pölösen köykäisin teos, on se omassa lajissaan kelvollinen.
Arvostelu elokuvasta John Rambo / Rambo.
Janne Rosenqvist
Sadismiin sortuva viides Rambo jää kauas neljännen Rambon tarjoamasta primitiivisestä katarsiksesta.
Arvostelu elokuvasta Random Hearts.
Kaikista viitteistä huolimatta elokuva seisoo tukevasti omilla jaloillaan ja on ensisijaisesti lännenelokuva ja vasta sitten animaatio.
Rannalla uskaltaa pitäytyä pienimuotoisena tarinana ja kääntää sen vahvuudekseen.
Julie Delpyn omaelämäkerrallinen sukukuvaus hymyilyttää paikoin mutta on draamana ontohko.
Lasse Rintakumpu
Ranskalaista häähumua toimii parhaimmillaan luottaessaan dialogiin.
Elokuvan päämäärättömyys näkyy sekavuutena, eikä huumorilla ole samaa terää kuin edellisessä osassa.